Sunday, January 2, 2011

Congratulation !

Tahniah kpd kesemua 25 peserta yg berjaya dlm GA saya kali ni. Sori ye bagi yg tak kena, di lain hari boleh cuba lagi.....insyallah.  Kpd kesemua peserta terima kasih byk2 kerana sudi menyertai GA saya.

Peserta2 yg berjaya; Plz tlg email Nama, Alamat dan no. phone to my email. (**Sury & Nadratul** email saya  ada kat my profile - below gambar kucing). Hadiah2 akan di kirim bila saya dah balik M'sia

Senarai nama :
52.   Mrs_Zura
29.   Sakila's craft
135. Anna Da Lady
17.   Kak Erna
126. Sury@Adiah
151. Darling Ninie
227. Sue
222. Da Lovely Made
262. Suzi
145. Amani
231. Farhana
44.   Ainaa
218. Chococream
171. Kak Ani
22.   imanmom
97.   Chikako Pinky
265. Nasiha fauzi
11.   Yati
61.   Nadiah
4.     Aliya's Craft
239. Kehelan
39.   Nadratul
185. Lulu Caldina
106. Nurul Bahiah
270. Miera Momo Chan

Mama Daniel - peserta pertama (declared open my GA) ada special gift utk you. : )

24 comments:

  1. Thniah pada semua pemenang.. Nmpknya bkn rezeki MJ ..huhuu

    ReplyDelete
  2. wahh..saya menang..x sangke la..thanks ye..btw..leh bg alamat email x??

    ReplyDelete
  3. hoyeh2..rezeki taun baru..mekaseh sangat..suke ^^

    ReplyDelete
  4. takde rezeli lagi munna kali ini... tahniah pada yg menang

    ReplyDelete
  5. yess..nama ku tersenarai..time kasih tuan rumah...

    ReplyDelete
  6. Tahniah.. untuk yang menang... nama saya takde lah pulak.. takpe, kalau tuan rumah buat giftaway lagi saya akan cuba sampai dapat... heheheh....

    ReplyDelete
  7. wah....saya menang ye..seronoknyeeee....tq2:-)

    ReplyDelete
  8. huhu...tahniah kepada semua pemenang....nampaknye tak ada rezeki me disini...

    huhu....

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah.. ade rezeki kali ni.. tq ye.. =)

    ReplyDelete
  10. tahniah buat pemenang... huhuuu.. tak nampak nama ku di situ... :(

    ReplyDelete
  11. owh...tiada nama ifa..sedih..
    tahniah pd pemenang!

    ReplyDelete
  12. ala.. takde nama... btw congrats to all winners!

    ReplyDelete
  13. ya allah...alhamdulillah...pembuka rezeki 2011...1st time menang....terima kasih tuan rumah....i winnnnnn...

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah... tersenarai juga....
    tq so much tuan rumah....

    ReplyDelete
  15. ada jugak bt saya..
    terima kasih ya!!

    ReplyDelete
  16. huhuhu macam mana nak cari email nie -.- tak send detail lagi

    ReplyDelete