Saturday, January 1, 2011

WELCOME YEAR 2011 !

Happy New Year Everyone! terutama sekali untuk Peserta2 GA saya. Final count down - midnite mlm ni GA officially di tutup. Good Luck to everyone yang turut serta. Cabutan undi akan di laku oleh my dearest hubby.

Insyallah sekiranya di panjangkan umur dan di murahkan rezeki saya akan ada GA yang ke2 tahun ni. Nea Flerida - terima kasih byk di atas your doa, dah saya Amin kan berkali-kali, semuga kita semua dilimpah rezeki dan di rahmati Allah selalu.

Ketika ini saya di Hanoi - tengah sibuk packing. Hubby pindah kerja ke Colombo, Sri Lanka. We will be leaving Hanoi on January 12. Agaknya lah ya, GA tahun ni ole2 nya dari Sri Lanka. Sri Lanka ni famous dgn batu permata......(heehehehe...doa byk2 ya semuga rezeki kami berdua suami-isteri murah selalu - acah aja.)

PS.....sori ada lagi gambar2 hadiah yang saya dah tak kuasa nak upload. Celcom broadband......dah dapat a new nickname The Siput Broadband

1 comment:

  1. salam tuan umah....bestnya dpt tgk tpt org....kita berkongsi minat dlm situasi yg hampir sama...sy pn selalu pindah2 sbb ikut hubby tp dlm malaysia je le...hehehe....masa pindah brg2 kraf & jahitan je dkt 1/4 kontena...:)

    sy ada kwn yg tinggal di sri lanka...hubby dia engineer dr MTD...blh la kenal2 nnt...cuba la jenguk blog dia...http://anisthebumblebee.blogspot.com
    ada info pasal sri lanka gak...:)

    ReplyDelete